ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ

Επιστροφες / Αλλαγες

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ή να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Μετά την παρέλευση 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων δεν υφίσταται δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής της παραγγελίας σας.

1. Επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2310 331000.
2. Κατόπιν συνεννόησης, αποστείλετε τα προϊόντα μέσω της ταχυμεταφορικής εταιρίας ACS Courier. Το άμεσο κόστος αποστολής και επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη.
Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, έτσι
ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.
Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση
απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος, κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

1. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.
2. Το ειδικό καρτελάκι της εταιρείας, καθώς και οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
3. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ του ρολογιού ή το εκάστοτε κόσμημα και δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
4. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς.
5. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
6. Επιστροφές σε Εποχιακά Είδη δε γίνονται δεκτές (Γούρια, Πασχαλινά είδη κλπ).
Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις θα σας ενημερώσουμε για την αποδοχή του. Αν επιθυμείτε την αντικατάστασή του με κάποιο άλλο προϊόν, θα σας γνωστοποιήσουμε τις λεπτομέρειες της νέας αποστολής. Το κόστος της αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη.
Αλλαγές προϊόντων γίνονται και στα φυσικά καταστήματα της KALFIDIS Jewellery με την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής. Σε περίπτωση που ζητάτε αλλαγή του προϊόντος και το προς αλλαγή προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής παραγγελίας, δεν επιστρέφεται η χρηματική διαφορά, αλλά πιστώνεται στο όνομα σας για μελλοντικές αγορές.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα ή μέσω PayPal, Revolut κλπ, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων στην αντίστοιχη κάρτα ή στον λογαριασμό σας PayPal, Revolut κλπ.

Αν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Σημειώστε ότι δε θα επιστραφεί η προμήθεια μεταφοράς που χρεώνει η τράπεζά σας. Αγορές που έχουν γίνει ως δώρα μπορούν να αλλαχθούν με άλλα προϊόντα και δεν εξαργυρώνονται με μετρητά.

Στο φυσικό κατάστημα δε γίνονται επιστροφές χρημάτων.

Εάν παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή σε περίπτωση που έχει αποσταλεί κάτι διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει παρακαλούμε ενημερώστε την εταιρεία. Θα φροντίσουμε εμείς για την επιστροφή του πακέτου σας και θα σας ενημερώσουμε για τη διαχείρισή του, μόλις το παραλάβουμε. Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας η αλλαγή γίνεται χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάστασή τους.

Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων άλλης εταιρείας, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά και παραλαβή προς επισκευή προϊόντων προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας.